1 Contact
1.1 Klantenservice
Onze klantenservice per mail bereikbaar.
U kunt ons bereiken via het volgende emailadres:
[email protected]. U kunt ons 24 uur per dag op dit mailadres bereiken. Wij behandelen elke mail zorgvuldig en proberen dit binnen 48 uur te beantwoorden.
1.2 Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Heeft u een vraag, opmerking of een klacht? U kunt dan een mailtje sturen naar
[email protected] of neem contact op via het "formulier" aan de rechterzijde (neem contact op).
1.3 Ik heb een klacht, wat nu?
Indien u -onverhoopt- een klacht heeft, dan horen we dat graag van u. Wij zullen er dan alles aan doen om deze tot tevredenheid op te lossen. U kunt contact opnemen via
[email protected]. Wij streven ernaar om uw mail binnen 48 uur te beantwoorden.
2 Retourneren
2.1 Hoe kan ik een bestelling annuleren/retourneren?
Indien u niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u deze uiteraard retourneren. De verzendkosten zijn voor uzelf.
Volg voor het retourneren zorgvuldig deze procedure:
1. Neem binnen 14 dagen na ontvangst via onderstaand mailadres contact op met onze klantenservice.
Retour zendingen dient u aan te melden via
[email protected] en vermeld daarbij:
- Adresgegevens
- Factuurnummer
- Reden van retour
2. Na bevestiging van onze klantenservice stuurt u het product binnen 7 dagen naar ons terug.
U dient tevens een kopie van uw faktuur mee te sturen en daarop uw bankrekeningnummer te
vermelden waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten.
3. Zodra wij de goederen in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u binnen enkele werkdagen
hiervan de bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag van de zending zo spoedig mogelijk
terugstorten, doch uiterlijk binnen 30 dagen nadat u het product heeft teruggestuurd.
3 Verzending
3.1 Wat zijn de kosten van het verzenden?
De bezorgkosten binnen Nederland bedragen:
- tot 19 kg € 11,-
- tot 28 kg € 15,50
- Meer dan 28 kg € 24,50 (tot max van 55 kg)
3.2 Hoe verzenden jullie de artikelen?
Onze producten worden verstuurd via Regio Transport Rijssen.
3.3 Wat is jullie levertijd?
We hanteren 2 - 5 werkdagen.
4 Garantie
4.1 Hoe lang heb ik garantie?
Uiteraard worden al onze producten met heel veel zorg gemaakt. Mocht het overhoopt toch voorkomen dat er iets mankeert aan een van onze producten, dan kunt u uiteraard aanspraak maken op de garantie.
U heeft namelijk op al onze producten standaard garantie zoals de wet deze aan consumenten geeft. Uiteraard zijn beschadigingen ontstaan door verkeerd gebruik (laten vallen e.d.) uitgesloten van garantie.
4.2 Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?
Een koop is pas gesloten op het moment dat u het artikel heeft gezien en goedgekeurd!
Na ontvangst van het artikel heeft u 14 dagen lang herroepingsrecht. U kunt het artikel ruilen voor een andere maat of het simpelweg retourneren indien u niet tevreden bent met wat u heeft besteld, maar neem altijd eerst even contact met ons op als u iets wilt retourneren. U kunt dan contact opnemen via ons klantenserviceformulier.
4.3 Hoe werkt het als ik aanspraak wil maken op de garantie?
Wilt u aanspraak maken op de garantie, dan dient u contact met ons op te nemen via het klantenserviceformulier. U krijgt dan z.s.m. instructies over verdere afhandeling.
5 Betaling
5.1 Is betalen veilig?
Betalen via webshop-dgctwente.nl is 100% veilig.
5.2 Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen via IDEAL. Deze betaalmethode is gegarandeerd veilig.
Na uw bestelling logt u automatisch in op de site van uw bank om de betaling (net zoals bij internetbankieren) gemakkelijk af te ronden.
U kunt er ook voor kiezen om de produkten op te halen aan de praktijk.
Ons adres is:
DGC Twente, Almelosestraat 46, 7642 GP Wierden.
5.3 Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Alle getoonde prijzen op webshop-dgctwente.nl zijn inclusief BTW.
6 Hoe moet ik bestellen?
Via de volgende stappen plaatst u een bestelling bij ons:
1. Producten selecteren
Kies via de zoekfunctie of de linkernavigatie het product van uw keuze. Heeft u deze gevonden, selecteer dan (indien van toepassing) allereerst de gewenste maat.
Met de knop 'Leg in winkelwagen' voegt u een product toe aan uw winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal dan aan door op het plusje te klikken. Met de knop ‘verder winkelen’ gaat u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik op het prullenbakje om een product te verwijderen.
Klaar met winkelen? Klik op ‘afrekenen’.
2. Inloggen of account aanmaken
Log in als u al klant bent.
Heeft u nog geen account? Maak uw account aan, kies voor ‘registreren’. Bij 'Uw gegevens' vult u uw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen. Klaar met uw gegevens invoeren? Klik op ‘volgende stap'.
Overigens als u geen account wilt aanmaken, dan kunt u ook afrekenen als gast.
3. Verzendwijze
Kies vervolgens de door u gewenste verzendmethode.
4. Betalen
U kiest voor iDEAL.
Bevestigen
U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren?
Klopt alles? Vink dan aan dat u akkoord bent met onze algemene voorwaarden. U kunt de bestelling afronden met de knop ‘volgende stap'. Hiermee gaat u naar het betaalproces.